terkejut

mst sapa2 yg follow blog nie akan trkejut sbb tiba2 ja kat blog depa tu akan tulis yg blog aku nie bru ja diupdate 1 days ago or 1 hours ago or whatever la.dh lama kn aku x update blog nie kn.nie kes bosan tahap gaban la yg menyebabkan aku update sementara menanti masuknya waktu subuh lebih kurang sejam lg (waktu jepun).las aku post dalam blog nie pon taun 2009 n sekarang dh taun 2012.agak2 bapa lama dh aku x update blog nie.hgpa mst pandai kira sniri kn.dlm masa 3 taun nie bnyk sgt benda yg berlaku kn (of kos la).even klu dalam masa sejam pon mcm2 benda boleh berlaku nie kan pulak 3 taun.tp yg pntg aku masih single n available (sapa yg brminat leh isi borang cepat2).sekarang aku pon dh berada di bumi matahari terbit yakni jepun.tmpt yg aku idam2 kan sekian lama utk dtg.so nk soh aku cita pasai kehidupan kt jepun nie mmg x cukup la 1 mlm n aku pon malas nk ceritakan kehidupan aku kt sini so memadailah aku ckp kehidupan aku kt sini bes n menyeronokkan (sama la kn).pastu nk ckp sepanjang aku x update blog nie bnyk benda aku dh belajar dari pengalaman sendiri dan aku berusaha untuk menjadikan diri aku nie baik dari masa ke semasa n alhamdulillah dlm beberapa aspek aku rasa aku telah berubah ke arah yg lebih baik n ada certain benda tu still lg berada di takuk lama.aku harap sapa yg baca entri nie akan mendoakan aku supaya menuju ke arah yg lebih baik.bercakap soal kawen pulak (sbb kawen is too mainstream) baru2 nie ada 2 majlis perkahwinan yg melibatkan 3 rakan yg aku kenali.1 majlis kawen melibatkan rakan sekolah menengah aku (pengantin lelaki) n 1 lg majlis kawen melibatkan 2 rakan aku di JAD.aku sempat pegi majlis kawen rakan JAD sj sbb majlis kawen dia buat kt jepun n kebetulan aku x balik malaysia time tu (nk raya kt perantauan la konon).aku nk ucapkan tahniah la kat depa nie sbb dh selamat diijabkabul dan aku sgt2 respect depa nie sbb berani wat keputusan utk menggalas tanggungjawab walaupun masih lg dalam alam belajar.mungkin aku leh mintak tips sikit kot kt depa (haha..tp calon pon x dak lg).so cukup la sampai kt sini aku pny entri kali nie.aku bukannya minat sgt tulis2 nie so mungkin 3 taun akan dtg la plak entri yg seterusnya..haha


selamat pengantin baru faizul dan ema.aku ambik berkat sikit.mana nk tau kot2 aku next


ni pulak walimah kawan sekolah menengah aku kat malaysia.selamat pengantin baru hanzalah dan khaulah.
0 Responses